Sunday, September 6, 2020

Η γλυκιά… παντοφλίτσα!


Όλοι οι ελεύθεροι και κούκλοι άνδρες. Αυτοί που παίζει το ματάκι τους και φλερτάρουν με πολλές. Οι πολυγαμικοί και υπερήφανοι μάγκες και μαγκίτες. Κάτι, φλογεροί Κριοί. Και οι παθιάρηδες, φιλελεύθεροι, ζόρικοι Τοξότες. Οι δύσκολοι άνδρες που παιδεύουν γυναίκες και γυναίκες.

 

Αυτοί που λένε. Μήπως κοιτάω πολλές; Μαγκιά μου. Το έχω δίπορτο; Τιμή μου και καμάρι μου. Στο κάτω – κάτω, άνδρας δεν είμαι δεσποινίδες μου; Το αρσενικό είναι πολυγαμικό ζώο, έτσι δεν είναι;

 

Μήπως ξέρετε τι ακριβώς επιθυμούν για να στρώσουν; Για να κάτσουν με την ίδια γυναίκα για μία ζωή;

 

Ε, λοιπόν, αγοράστε χειροπέδες και μαστίγια από τα διάφορα, σπουδαία, sex shops της χώρας μας. Και κάντε τους, κυρίες μου, να βλαστημήσουν την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκαν. Δώστε τους να καταλάβουν!

 

Πείτε τους, «Αν με ξανακερατώσεις ή λοξοκοιτάξεις άλλη γυναίκα, θα σε μαυρίσω στο ξύλο, κακομοίρη μου!»

 

Αλλά, φυσικά, μην μείνετε μόνο στις απειλές. Ρίχτε τους στο ψαχνό! Αν δεν γίνουν οι πιο πιστοί, αφοσιωμένοι και καλοί σύζυγοι που είχατε ποτέ, εμένα να μη με λένε Γιώργο! Σας το υπογράφω, με τριπλή, γραπτή, εγγύηση.

 

Και ναι, όσο περνάνε τα χρόνια, οι παντοφλάκηδες θα αυξάνονται διαρκώς!

 

Μην ξεχνάτε, γλυκά μου κορίτσια, ότι σήμερα πολλές γυναίκες γυμνάζονται τακτικά. Και έχουν αυξημένη μυϊκή δύναμη.

 

Κάτι που αυτομάτως σημαίνει, ότι βάζουν άνετα κάτω, κάθε αγύμναστο κομπιουτεράκια, που δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του.

 

Η παντόφλα βγήκε απ’ τον Παράδεισο. Τι άλλο να σας πω κορίτσια; Ριχτείτε στη μάχη του έρωτα και του σεξ. Και, το πιθανότερο, θα βγείτε κι εσείς, νικήτριες!

No comments:

Post a Comment