Friday, September 18, 2020

Τρυφερότητα

Τρυφερότητα

 

Βλέπω μία όμορφη, ή όχι και τόσο όμορφη κοπελίτσα. Και το μόνο που θέλω να κάνω είναι να την πάρω μια μεγάλη αγκαλίτσα. Και να την φιλήσω παντού στο πρόσωπο και στο κορμάκι της. Μου ζητάει να την δαγκώσω στο στήθος δυνατά. Αλλά εγώ αρνούμαι και την πιπιλάω μαλακά αντ’ αυτού.

 

Βλέπω μια γλυκιά γυναίκα να κάθεται και να διαβάζει ένα βιβλίο, και θέλω να της πω, ένα ειλικρινές και τόσο μα τόσο τρυφερό σ’ αγαπώ.

 

Τρελαίνομαι για εκείνα τα γλυκούλικα, μικρόστηθα και τρυφερά κοριτσάκια. Αυτές τις Κινεζούλες και τις πολύ λευκές Γιαπωνεζούλες. Με τα σχιστά καστανά ματάκια και το αδύνατο κορμάκι. Με τα μεσαία ή λεπτούτσικα χειλάκια. Το πλούσιο καστανό μαλλί και αυτή τη φοβερή γλύκα και το νάζι που πάντα με άφηνε ξερό σαν άντρα.

 

Αυτές οι ξανθές Ρωσιδούλες που είναι σωστές ζωγραφίτσες. Αλλά και Ελληνίδες που συνδυάζουν τη γλύκα της Μεσογείου με την αγριάδα μιας πολύ αγαπησιάρας, αλλά και τρυφερής, αφέντρας. Μετά οι μακροπρόσωπες καστανές Αγγλιδούλες, με τα μεγάλα στρογγυλά καστανά ματάκια, που κοιτούν όλο αθωότητα και ειλικρίνεια τον μεγάλο κόσμο.

 

Γυναίκες πιτσιρίκες, όλο αυθορμητισμό και ζωηράδα. Αλλά και γυναίκες ώριμες και δυνατές. Γυναίκες με αθλητικά – δυνατά κορμιά, πολύ απλά ντυμένες. Ή αδυνατούλες, ντυμένες με ένα απλό T-shirt και τζιν. Ή και παχουλούλες γεμάτες χυμούς της ζωής.

 

Το τόσο μαλακό και απαλό δερματάκι της με τρελαίνει. Αχ, αυτό το δέρμα της Χριστέ μου! Γιατί το έφτιαξες τόσο μαλακό Θεέ μου. Αχ, γιατί; Για να κάνουμε σαν τρελοί οι άντρες; Αχ! Θέλω με πάθος το μικρό και τόσο ευαίσθητο στήθος της.

 

Θέλω να την φιλήσω πολύ τρυφερά στα χειλάκια και την πλατούλα της. Η μυρωδιά του κορμιού της και το άρωμά της με τρελαίνει. Ποθώ να με βασανίσει γλυκά. Να με κάνει να την θέλω σαν τρελός! Θέλω να της κάνω απαλό μασάζ και να τη φιλάω στο κορμάκι της για ώρες.

 

Λαχταρώ να της πω: Κουκλίτσα μου εσύ. Γλυκό μου κουνελάκι. Αχ, λιώνω για σένα μωράκι μου. Πάρε με στη ζεστή αγκαλίτσα σου και κάνε με ότι θες. Φίλησέ μου το τρυφερό λαιμουδάκι. Πες μου ότι μ’ αγαπάς κι εσύ, γλυκούλα μου.

 

Αυτή είναι λοιπόν η γυναίκα, η γυναικούλα, το κοριτσάκι, η κοπελίτσα, η γκομενίτσα, η γκόμενα, το μωρό, το κουνελάκι. Ένα υπέροχο, τρυφερό και μαλακό πλάσμα. Έτοιμο να με τρελάνει, ανά πάσα ώρα και στιγμή. Έτοιμο να με στείλει στον έβδομο ουρανό αλλά και στα Τάρταρα. Η απόλαυσή της και η χαρά της είναι η δική μου χαρά και ηδονή. Και θα είναι έτσι ως το τέλος του χρόνου…

No comments:

Post a Comment