Friday, September 18, 2020

Σχέσεις

Αν είσαι μόνος, ποιά θα σου κρατάει το χέρι σφιχτά, όταν θα πονάς; Όταν η θλίψη για ένα αναπόφευκτο γεγονός της ζωής (όπως ο θάνατος) σού χτυπήσει την πόρτα; Όταν θα είσαι άρρωστος και θα ψήνεσαι στον πυρετό; Όταν, αδύναμο από την αρρώστια το σώμα σου θα ζητάει ένα απαλό, γυναικείο χάδι στα μαλλιά;

Αν είσαι μόνος σε ποιά θα πεις σ’ αγαπώ; Σε ποιά θα πεις σε λατρεύω; Σε ποιά θα πεις πεθαίνω για σένα; Σε ποια γυναίκα θα πεις: Γλυκιά μου, κουνελίτσα μου, κούκλα μου, θεά μου, αφέντρα μου, μωρό μου, τρυφερό μου πλάσμα; Αν είσαι μόνος ποιό τρυφερό κορμάκι θα αγκαλιάσεις; Ποιό κορμάκι θα φιλήσεις, ποιό κορμάκι θα γλείψεις με λαχτάρα να προσφέρεις ηδονή; Ποιό κορμάκι θα εξερευνήσεις;

Αν είσαι μόνος, ποιά θα σου προσφέρει την ηδονή; Ποιά θα σε ρωτήσει: Τι σου αρέσει να σου κάνω; Ποια θα σε φιλήσει τρυφερά στο κωλαράκι; Ποια θα σου κάνει μασάζ όταν η ένταση είναι ανυπόφορη; Ποια θα σου προσφέρει ανατριχίλες ηδονής στο κορμί σου ξαπλώνοντας πλάι σου; Με ποια θα ανταλλάξεις λόγια τρυφερά μετά το σεξ; Ποια θα σου πει: πάμε για γούτσου – γούτσου στο κρεβάτι μωρό μου;

Ποιά θα σου πει: Ψυχή μου, γλυκούλη μου, κουνελάκι μου, κούκλε μου, μωρό μου, αγάπη μου, κορμάρα μου, τρυφερούλη μου. Ποιά θα σου πει σ’ αγαπώ; Ποιά θα σε δαγκώσει με πάθος στα μπράτσα και στον ποπό, κάνοντάς σε να βογκήξεις από ηδονή; Ποιά θα σου φιλήσει απαλά στον λαιμό κάνοντάς σε να τρέμεις σαν το ψάρι και να ζητάς κι άλλο; Ποιά θα σου χαρίσει το κορμί της;

Σε ποιά θα πεις σε ευχαριστώ μετά το σεξ; Σε ποιά θα πεις: Είσαι τόσο μαλακή, τόσο τρυφερή, τόσο ζεστή, τόσο όμορφη; Σε ποια θα πεις: Σε χρειάζομαι, δεν ζω χωρίς εσένα, σε ποθώ, σε θέλω;

Ποιά θα σου κάνει αισθησιακό στριπτίζ φορώντας τα εσώρουχα που ξέρει ότι σε ξετρελαίνουν; Ποιάς το άρωμα θα ποτίσει τα σεντόνια και το κορμί σου και δεν θα θες να το βγάλεις από πάνω σου; Σε ποια θα κάνεις εσύ αισθησιακό στριπτίζ με σλιπάκι τάνγκα επειδή στο ζήτησε ναζιάρικα και δεν ήθελες να της χαλάσεις χατίρι;

Για ποιά θα κάνεις μπάνιο κάθε μέρα και θα βάζεις κρεμούλες στο μαλακό κορμάκι σου για να γίνει ακόμα πιο λαχταριστό και ποθητό για αυτήν; Ποιά θα στις βρέχει όταν κοιτάς άλλες και κάνεις αταξίες; Ποια θα σου πιάνει τον πισινό όταν εσύ θα πλένεις τα πιάτα, για να μην αφήσεις να χαλάσουν τα βελούδινα χεράκια της; Ποιά θα σε φιλάει παθιάρικα στο στόμα πριν πας στη δουλειά;

Ποιά θα σε γλυκοβασανίζει στο κρεβάτι μέχρι να την παρακαλάς να κάνετε σεξ; Ποιά θα σου βάζει δαχτυλάκι λέγοντάς σου τρυφερά: Δεν τελειώνει το μωρό μου; Έλα να το βοηθήσω λίγο. Ποιά θα σε δένει με μεταξωτά μαντήλια στο κρεβάτι και θα σε καβαλάει;

Ποιά θα πάρεις από το χέρι να πάτε στον γιατρό επειδή δεν έχει οργασμό; Ποιά θα πας στον γυναικολόγο γιατί έχει πόνους κατά το σεξ; Σε ποια θα εμπιστευθείς τα μυστικά σου; Για ποια θα κλάψεις δάκρυα χωρισμού όταν σε αφήσει; Για ποια θα πεις «έκλαψα για αυτήν»; Για ποια θα πεις της τα έδωσα όλα; Σε ποια θα πεις κάνε με ό,τι θες;

No comments:

Post a Comment